Často kladené otázky
Jaké jsou způsoby platby a dopravy?
❊ Objednávku je možné uhradit předem (převodem, Apple Pay, kartou online) nebo na dobírku. Dopravu je možné zvolit přes GLS (na výdejní místo/adresu) nebo zásilkovnu (pouze výdejní místo). Pokud se vám v nabídce plateb nezobrazuje dobírka, je to z důvodu objednání zboží, které je dodáváno z meziskladu a je třeba jej uhradit předem.
Za jak dlouhou dobu mi bude zboží odesláno a doručeno?
❊ Doba dodání je zobrazena přímo u produktu. Pokud je již po termínu doručení, které bylo uvedeno u produktu, neváhejte se na nás obrátit, abychom mohli společně zjistit, kde se stala chyba.
Zboží se mi nelíbí/nevyhovuje mi. Jak ho můžu vrátit?
❊ Zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí s vyplněným formulářem přes kterékoliv podací místo zásilkovny s kódem, který jsme Vám zaslali společně s objednávkou. V případě, že budete chtít využít jiného přepravce, bude odeslání zásilky zpět k nám na Vaše náklady.
Zboží mi dorazilo poškozené, jak mám postupovat pro vyřízení reklamace?
❊ Mrzí nás, že došlo k této nepříjemnosti. Zašlete nám, prosím, fotografie poškozeného produktu na info@happycloud.cz. Poté Vás budeme informovat o dalším postupu.
Mám připomínku k vašemu eshopu - mám námět pro zlepšení, rozšířil/a bych sortiment o určitý produkt, chci vám dát zpětnou vazbu,....
❊ Názor našich zákazníků je pro nás důležitý! Díky vašim připomínkám máme možnost se neustále zlepšovat a vytvářet tak lepší prostředí pro naše věrné i nové zákazníky! Pokud máte jakoukoliv připomínku, neváhejte nám napsat na info@happycloud.cz. Všechny připomínky z vaší strany pečlivě čteme a snažíme se vyhovět (v rámci možností) všem!